Velikonoce

Jak probíhají mé Velikonoce a proč jsem je jako dítě nesnášela? Také jsem vybrala pár článků z časopisu, které mě opravdu donutily zamyslet se nad věcmi které jsou pro hodně lidí „normální“ a přitom tak vzácné…

Velikonoce…

Já osobně je jako dítě neměla ráda. Jezdili jsme na chalupu, kde jsem nikoho neznala a když už přišli koledníci, tak mi to bylo spíš trapný. Fakt to byly moje nejvíc neoblíbené svátky a bylo mi fuk, že jsou prázdniny. V pubertě se to změnilo a já si u babičky našla spoustu přátel, takže i Velikonoce byly veselý a já si je užívala. Dneska jsou mi nějak fuk, ani nevím, že nějaký jsou… Každopádně tradici o „zmlácení“ pomlázkou si nenechám ujít (co kdybych náhodou fakt uschla 😀 )… Jak jste na tom s tradicemi vy?

Vzhledem k tomu, že je dneska celkem hezky, tak jsme se šli projít abychom si užili sluníčka a teď se hodlám věnovat sobě. Dát si horkou vanu a relax + časopis.

Po dlouhé době jsem si včera přečetla Bazaar a byla jsem mile překvapená. Časopisy si už pěkných pár let nekupuji (vyjímka je cesta na dovolenou) a to především proto, že mi přijde, že se v nich nedočtu nic kloudného a ani módní inspirace není to co dřív. Ale tentokrát jsem byla mila překvapená.

Hodně mě zaujal článek o Karlu Lagerfeldovi. Například, že je nejspíš jediný módní návrhář, který má sepsané 2 doživotní smlouvy (Fendi a Chanel). Také například, že do jeho bytu nikdy nikdo nechodí (kromě hospodyně, kočky a kuchaře, co mu vaří v bytě naproti). Další zajímavou věc řekl, že za celou dobu od něj odešli maximálně 3 lidé, kteří se nakonec vrátili a proto většinu týmu bere jako členy rodiny, všechny dobře platí a odsuzuje ty, kteří své zaměstnance správně neodměňují. A také, že každý měsíc kreslí komiks pro velký německý novinový deník.

Dlaší zajímavý článek byl o Ájurvédě, nebo třeba o monogamii a bigamii. V tom byla zajímavá myšlenka, zda by ženy, byly víc ochotné tolerovat mužskou bigamii, kdyby měly jasně danou hierarchii. Kdyby se nemusely bát o své postavení „ženy a manželky, matky jejich dětí“ a věděly, že je muž neopustí kvůli milence. Milenky by tedy věděly, že muž má doma ženu, kterou nikdy neopustí a dal milence jasně najevo její pozici. Tenhle článek mě z PSYCHOLOGICKÉHO hlediska opravdu fascinoval….

Nebo třeba článek o tom, jak být úspěšný v životě, na základě roviny má dáti/ dal. Jestli jsou opravdu úspěšnější lidé, kteří dávají (ale ne tolik aby je to úplně vycuclo), ale také berou (jen tak akorát). Nebo jestli jsou úspěšnějsí lidé, kteří jen berou. Nebo pak lidé kteří jen dárci, co jsou ochotni se rozdat. Podle toho by měla být rovina má dáti/dal vždy vyrovnaná, protože pokud jen berete, nebudete mít úctu, pokud se rozdáte, budou s vámi lidé manipulovat. Ale pokud budete vyrovnaní bude to mít viditělný úspěch (tím se nemyslí dávat a nutně očekávat návratnost, ale spíš jen dávat tolik, co nám neublíží).

No a úplně poslední zajímavý článek byl o ženách žijících ve zlaté kleci. O ženách, které se vzdali vlastních životů ve prostěch manželů. Několik rozhovorů ukázalo, že jde pouze o povahu dané ženy a o to, jak moc je muž despotický. Přiznání submisivní ženy ukázalo, že je pro ni naprosto v pořádku a vyhovující, že nemusí chodit do práce, ale jen se starat o děti a domácnost, že je oporou pro svého muže, když on přijde z práce a ona ho vyslechne, připraví mu společnou večeři společně připraví krásný zbytek dne. Druhá žena psala, že se vzdala své ambiciózní kariéry, protože si to manžel nepřál, dával jí sice tolik peněz kolik chtěla na její vizáž, nákupy, kosmetiku, pro děti, měli chůvu a tak, ale neumožnil (zakázal) jí veškeré sebevzdělávání, kurzy jazyků a i přesto, že chtěla chodit aspoň na poloviční úvazek, tak ji nenechal. Postavil ji do pozice, kdy věděl, že nemůže od něj utéct, protože nemá žádnou svobodu a je na něm finančně i psychicky závislá.

Veškeré tyto články mě donutily zamyslet se nad určitými věcmi, které mi přijdou naprosto samozřejmé, ale ve skutečnosti pro tolik lidí nejsou, že je dobré se nad nimi zamýšlet častěji a uvědomit si, jak se k sobě máme chovat.

Já si teď jdu hodit do vany velikonoční šumivou bombu z Lush a přečíst další časopisy, co se mi tu nahromadily.

Ta bomba má v sobě kuřátko, takže jsem jí nejdřív kladivem rozklepla a mohla jí tak použít buď najednou, nebo na 2 koupele. A co se šampuku ve tvaru králíčka týče? Tak to je moje láska! Nechápu proč je to limitka 😀 , mám z toho krásné vlásky a nádherně voní…

Krásné Velikonoce 🙂

(Content marketing)

Marion Marketing s.r.o.

Mgr. Martina Neu.. 

E-mail: email@marblog.cz

Tel: +420 602 864 895   

  • Black Instagram Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Blogger Icon
  • Black Facebook Icon