top of page

Notino slaví 15 let

Aktualizováno: 15. 1. 2020

Notino nás pozvalo s holkama do Brna, abychom oslavily 15 narozeniny! Jaké to bylo jste mohli sledovat na našich instagramech, ale pro čtenáře bych to ráda shrnula i tady. Jaký ten výlet tedy byl?

Můj den začal asi tak, že jsem se vzbudila v 5:30 (to jsem nevstávala snad naposledy ani na středním před 7 lety).. A po 4h spánku vyrazila na vlak. Naštěstí mám hodnýho kluka a tak mi udělal šoféra a dovezl mě na 7:40 na Hlavní nádraží, kde na mě čekala Terka s Radkou.

Bohužel ve vlaku neměli ani jídlo ani pití, tak jsem byla hladová odkázána na pizzu na Hlavním nádraží až v Brně. Měly jsme hoďku čas, tak jsme si mohly dát kufry do hotelu, což bylo fajn. Taky jsme si tam trochu odpočinuly v lobbybaru a pomalu se vydaly na sraz.

Soukromá šalina pobavila!

Na místě na nás už čekaly další holky a taky (hlavně!) soukromá šalina! To mě pobavilo moc! Skvělý nápad! Odvezla nás do Notino, kde jsme viděly kanceláře, architekturu i dostaly malé občerstvení. Taky jsme dostaly milé dárečky v podobě novinek jarních vůní, štětce a difuzér. Já dostala Yves Saint Laurent Mon Paris Floral, která je příjemná květinová vůně.

Zajímavý byl tento designérský lustr s parfémy a také pozadí, které má evokovat plynoucí vůni.

Následující zastávka bylo Janáčkovo divadlo, z čehož jsem já osobně byla naprosto nadšená! Miluju ty komunistický stavby, ohromnou architekturu, mramor a tohle bylo naprosto monstrózní! Nikdy jiny bych se tam podle mě nepodívala.. Divadlo jsme měly samy pro sebe, takže proběhla i poklidná foto chvilka.

Janáčkovo divadlo

Janáčkovo divadlo – interiér

Poté jsme měly cca hoďku a půl, takže jsme stihly focení na náměstí v Brně, oběd a dát se dohromady na večerní Notino párty.

Párty začínala v 17:00 a tak jsme se na hotelu jen vykoupaly, převlékly, namalovaly a vyrazily. Čekaly na nás samé dobroty. Dortíky, saláty, drinky a když se udělalo trochu líp a nebylo tak úmorné vedro, tak se dalo jít i na terasu, kde byl při západu slunce krásný výhled na celé Brno.

Šaty Lada Vyvialová // Boty BigBrands

Po 10 hodině jsme se přesunuly do baru, který kromě silně originálního interiéru a dojmu nabízel i originální drinky. Dostaly jsme něco jako ruletu s jednotlivými komponenty a podle toho, který nás zaujla, jsme si mohly vybrat jedinečný drink. Já si dala mech, Terka rozinku v čokoládě, Radka tanečnici a Bára moře. Musím říct, že z tohodle jsem měla (jakožto barový povaleč) obrovský zážitek. Pak nám k tomu všemu přinesli ještě pozornost podniku, což byli cvrčci a sarančata.

Na to jsem se já osobně opravdu nezmohla, ale Bára s Terkou se hecly a daly to! Klobouk dolu!

Každopádně mně se začalo z toho celodenního vedra dělat dost špatně a byla jsem ráda, že jsem došla na pokoj. Celou noc jsem jen zvracela, měla zimnici a nebylo mi vůbec dobře. Nejkurióznější zážitek ale teprve následoval. 😀 Když jsem koukala asi ve 4 ráno do stropu a představovala si, jak jedu za 2h na nádraží. V tom si to venku začal nějaký pár velmi hlasitě užívat. Zřejmě přímo pod našimi okny. 😀 Cestu do Prahy jsem druhý den naštěstí nějak zvládla, ale plánovaný Votvírák si raději odpustila.

Každopádně jsem si výlet i tak moc užila a děkuji za pozvání a skvělé zážitky!

Ps.: Upozorňuji, ať se v Brně nespoléháte na taxi, to tam totiž mají očividně tak 1 na celé Brno. 😀